Crazy pics, I know u like it Bitch!

Hejsan Hoppsan!
Nu har Julia gått hem och nu sitter jag ee köket och lyssnar på radio.
En helt vanlig och normal dag i mitt liv, radion och jag vettni!
Vi har i alla fall gått på stan, köpte inget ee lite fattig, men Jullan bullan köpte ett par söta mjukisar.
Sen fika vi på expresso house, jag köpte OFC en big chai latte...och sen så åt jag en muffins, mums.
När vi kom hem så latcha vi lite med min mobil kamera och mitt buddha huvudet, lekte lite modeller i trapphuset.
Tänkte bjuda på några crazy pics.


Haha, denna bils kanske inte ee så crazy, but det var mumsigt.

Ja man kan alltid ha kul med ett huvud...haha mistolka ej haha XD

Fjortizz buddha.

Julia in a seger pose.

...

Julias botox läppar, haha.

Okej...XD

Vackert.

Dock lite suddigt.

Lalala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0