Är du helt korkad eller??

Hejsan!
Förut var jag helt besatt av affären cocco, har aldrig varit inne där, men jag har lossas handlat på nätet.
Men jag faktist ett halsband därifrån, ja det som finns på min header.
Men nu va det ett tag sen och om jag ska vara ärlig så hade jag glömt bort att cocco fins.
Men så kom jag på sidan just nu typ och shit dom har så fina saker.
Så tänkte gotta er med några saker som jag skulle vilja ha, haha ja typ nästan hela affären...men det går ju ej men titta kan man ju alltid göra!






Hitta mycket mer fint.
Men det stårt nybakde muffins i köket och lixom aaaaaaaaaaaa vänta på mig!!
(springer mot köket i en väldans fart)


Kommentarer
Postat av: lisa

sv: haha morotssoppa lät ju faktiskt gott, linser är ingenting för mig med morötter gillar jag ju:D en soppa jag verkligen ääälskar är min mammas spenatsoppa. det kanske inte låter/ser så gott ut med mums den är så himla god:D



aa jag tycker verkligen om henne, jag blir så ledsen när jag hör alla andra som har L mammor som är jätte taskiga, då blir man typ alldeles paff eftersom man själv är van med en helt underbar L mamma.



ha det så braaa:D



ps: glassen var jätte god haha:D

2010-04-09 @ 21:49:36
URL: http://lisank.blogg.se/
Postat av: Jossan<3

Haha förstår vf du gillar det som är näst underst, det gör ja me ;)



Det liknar det som Bella har ^^ <3

2010-04-09 @ 22:17:16
URL: http://heltenkeltjaag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0