A bizzy Girl!!

God morgon!
Söndag och solen gör mig svettig!
Just nu sitter jag och Jossan och äter en god frukost, yougurt, macka med gurka och te OFC!
Vaknde typ vi 9 och fick ångest och log och tänkte på er.
Ja, för att jag inte bloggade så mycket igår.
Men, hallå Majken, du har ett liv på sidan av, fick jag tänka...
Så om ni blev besvikna, så hade jag jävligt kul igår!!
Vi va på stan och jag köpte två tröjor från new yorker som jag kan visa ikväll, för att idag ska jag vara värd på teaterfestivalen med min kära moder!
Och kommer hem vid 2-3 eller något, vill se någon pjäs för i år så spelar jag inte...buhu.
Okej men ha det bra så bloggar jag massa ikväll, för måste plugga också!!
I´m ha bizzy girl!!

Puss och fis!



Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Låter super det =)



Kram Savefors♥

2010-04-18 @ 10:47:30
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Hehe, okej. Undrade mest ^^



Puss o fis på dig själv ;)

2010-04-18 @ 11:43:36
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Jossan<3

roligaste i går! <333

2010-04-18 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0