3,5 0,5 1,5

Hejsan Hoppsan!
Kl är 19:22 och jag har inte bloggat på hela dagen, panic panic.
Men man måste ju få ha ett liv också, jag har varit med Jenny efter skolan, lite social liv tack!
Hahaha, vi gick en promenad, har ju som mål denna vecka:
Ska gå 3.5mil tills på måndag, alltså 0,5 mil varje dag.
Så nu har jag gått 1,5mil...känner mig duktig så jag åt två bullar +-0...
Men i alla fall skolan var väll okej som vanligt.
Förutom att vi hade no, det är så jävla booooring.
Vad ska jag ha det till när jag skriver låtar,modelar, står på scen, disegnar möbler och syr designar kläder??
Japp, nu fick ni veta mina framtids drömmar/yrken.

Vad har ni för drömmar när det gäller yrken??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0