-Jag gömmer mig bakom dom idag-

God kväll på er!!
Kl är 22:21 och jag är uppe på en vardag, men det är ju lång fredag imorgon!!
Ledig ledig (jag dansade lite med armarna, hehe) Ledig nana ledig wow.
Men lång fredagen brukar ALLTID vara så jäkla lång tråkigt, inget är öppet, hm.
Men jag ska kanske gå en promenad, hoppas det blir lika skönt som det var idag.
Det var ju för fan vår väder ute, hade tröja+kofta+vår jacka=VARM!!!
Och jag hade mina sunglases hemma, katastrof med stora bokstäver KATASTROF!
om jag ska gå i morgon så ligger dom i fickan för säkrighetes skull, okej man får kanske ont i ögonen av solen men jag älskar ju glases, man känner sig så snygg och lite mysko, hihi.


Kommentarer
Postat av: anna

sv; oj vad mycket du samlar på:)

Jag samlade på klistermärken förut så jag har ganska mycket.. men jag samlar inte längre..

2010-04-02 @ 08:46:13
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0