Ojj,titta vem där!

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!

Idag har jag och mamma shoppat,shoppat och shoppat.
Jag har shoppat ett par jeans från cubus, t.tröja från cubus, ett halsband mm.
Efter stan skulle vi till mat affären och gissa vem som ståd där i ostdisken.......
Jo ingen mindre än Tommy Nillson!!!! Tänk Tommy Nillson halndlade i min mat affär i NORRKÖPING!
hahaha det ee helt sjukt, för den enda kändisen jag kan ibland se är Malin Bargjard(stavning) och hon bor typ här så det är ju inte så konstigt men Tommy, hihihi.
Hade tyvär inte mobilen med mig :( Men jag skulle någ inte våga leka paparatzi, det är inte så snällt i alla fall.
Hoppas han hitta något gott, hihi.

Men nu ska jag se på tv och käka lite börgan bli hungrig åt lunch vid 2 så det är hög tid att äta nu!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0