Man ska inte ta ut "segern" i förrskott.

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!

Idag hade jag So-prov. Varit super nervös innan, men sen när jag så provet så tyckte jag att jag kunde det mesta. Det käns bra, att jag har klarat provet. Men man ska inte ta ut "segern" i förrskott.
Sen var det en vanlig måndag som rullade på. Idrotten var skit kul idag alla var ombytta och alla körde 100% fullt ut! Inget gnäll eller nått, SKIT KUL!
Som som bara älskar idrott tycker det ee skit piss när andra stlr och holler på medans andra vill jobba och självklart gäller det andra lektioner med. Oj nu lät jag så där vuxen igen, som jag brukar göra ibland...
Men i alla fall idrotten va skit kul.
Och när jag kom hem hade jag fott skolkorten, kulkul! och gissa...jag blev riktigt nöjd! Det ee inte varje år jag blir glad över de korten, med i år så!!
Skolkatalogen har inte kommit än, men gu va kul det ska bli och se hur man ser ut på den bilden. Fick så längst upp och längst ut Xd


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad roligt! :) vår idrott vart inte så lyckad...

2009-09-28 @ 17:29:11
URL: http://agnnees.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0