Lite kändis skvaller

Kändiskocken Gordon Ramsay, 42, fattade tycke för vår egen Mat-Tina Nordström, 36, när han gästade hennes nya matlagningsprogram ”Tinas cookalong” på måndagen.  

”Cookalong” är ”elake kockens” eget programkoncept och han valde därför att närvara i egen hög person när serien skulle få sin svenska touch. Och det rådde inga tvivel om att Gordon var nöjd med sitt besök. Inte minst med programledaren.  

— Jag kan inte tänka mig någon som skulle kunna göra det bättre. Hon är ung, livfull, en ”yummy mummy”. Hon är sexig, snygg och cool med sin matlagning, sa britten till Expressens web-tv.  

Sedan fortsatte Gordon hyllningen:  

— Hon kanske kan komma och hjälpa oss med desserten, men hon är alldeles för snygg. Vi skulle inte få något gjort. Men jag kan tänka mig en annan sak vi skulle kunna roa oss med i en timme…  







Hmm. vad tänker lilla Gordon igentligen på...hihi



Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vet jag vet, ähum vinner man något?

2009-09-09 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0