Im a SLÖSA! :(

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!!

Fredag,fredag,fredag!!!Jippi, en skön helg har man framför sig!!

Fredagen har varit som vanligt, väääääääääääldigt seg. Man bara väntar på att dagen ska ta slut.
Men när jag kom hem så, så var det in genom dörren, lämmna väskan sen i väg till stan,jippi stan mitt andra hem, hahaha nejdå. Nu låter det ju som jag ee där varje dag och bränner pengar. Nej så e det inte men jag kan hålla med om att jag ee HELT kass på att spara. Jag ee en riktigt slösa! Men ofta köper jag saker som jag behöver, måste jag bara säga.
Idag köpte jag:
En halsduk som e ihopp sydd så man kan vira den två varv runt halsen. Från Gina, 99 kr
Ett svart rosett diadem från Glitter, 79 kr
Köpta en lindor choklad-kaka mums!! Jag vet inte om ni har sett den men den reklamen gå ofta på tv, mjuk-choklad i botten och choklad över riktigt mumsig! 28 kr
Sen så fick jag en vinter jacka. 500kr

Det var min köpping fedag!
Jag var hemma halv åtta så då var det inte så mkt kvar av dagen.
Satte sig framför tv och sappa mellan Digilo och Idol. Mina 4 favisar kom vidare, Tove,Jon,Erik och Mari(tror jag hon heter, hon med dredsen)
Sen va det Skavlan, det ee så BRA, dagens gästar var blandanat, Anna Anka. jay-Z och Henrik Schyffert
Men ni får ha en trevlig kvaäll och god natt!

PS: vet ej om jag hinner skriva imorgon, Big hug!


Jay-Z.    Anna Anka  Hennrik Schyffert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0