En lysande eftermiddag!

Hejsan Hoppsan Alla bloggläsare!!!!

Iadg är det en glad jag som snackar!! Hihihi
Det är inte mycket som krävs att göra mig glad, ett smiel eller någon komplemang kan lysa upp min dag!!
Så nu ska jag berätta hur jag bev så glad. Det ee två själ:
1:
På tyskan idag så skulle vi sjunga en jätte töntig pop-låt, från pop gruppen MO-DO.
Den gick typ så hör ein svei-politzvai.......Jätte rolig i alla fal XD
Sen fråga vår lärare om det va någon som ville sjunga solo, det va 3 killar som ville det.
2 av dom ståd och sjöng den andra dansade, hoooo så sjukt hahaha han dansa typ fejkad robotsdans och lite 80-tal movs!!! Så kul, alla satt och garva hela låten, läraren stratta så mycket så nästan grät, så kul!

2:
Efter tyskan när vi skulle hem så ståd jag vid mitt skåp när Jenny kom fram och visade friskis&svettis-gratis tidning. Och vad prydde framsidan ocg ingen mindre än super gutten!!
Jag öppnade tidningen och det var en stor interjuw med honom, jag försökte snå tidningen men hon ville ha den BLÄÄÄ!! haha.
Frågade vad hon hade tagit den, cyklade direkt till stan och tåg 2x av tidningen.
Jag öppnade och läste en fråga som jag ramlade i hopp på golvet när jag läste hans svar.
Nedan ee frågan som gjorde så att jag ramlade i hopp på golvet.
Vilken är din favoritmuskel?
Jag gillar när flickorna tar på min överkropp då vi pratar. Därför håller jag mig i fin form runt bröst och
armar. Så det så.

När andra killar säger så kan det låte lite ja...ni fattar någ vad jag menar, men han ee så söt och oskyldig så det gör inget att han säger så, det ee nästan bara BRA


"styrketräning ger mig självförtroende"Rybak tränar på frikis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0