Den bästa presenten!

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!!

Jag han tyvär inte blogga igår hängde med mina hästtokiga bästisar till stallet opch var där hela eftermidagen och kvällen. Vist jag ee absolut ingen hästtjej med det är rätt så mysigt och vara där plus att de går alltid på mina teaterpjäser så då måste man ju ge tillbax, och det är ju kul!

Efter skolan gick jag på stan med Jenny och Mango, våratt uppdrag var att hitta den perfekta presenten till mickis. Jag och Mango hittade någon den bästa hihi.´Men jag säger ej vad det är i fall att ja ni vet vad jag menar.
Och imorgon ska jag och mamma gå på stan, ska någ köpa en likadan grej som jag ska ge Mickis. JA jag vet att jag skulle spara på pengarna för jag har bara ca 400 kr kvar och det ska räcka hela denna månad och med mitt choping såg ee det rätt svårt. Hihi.





The perfect gift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0