Dagens guldmidalj går till...

Idag ska jag igentligen ha ute och inne lista men, jag har inte komit på så många till listan så istället för listan så kan jag hylla en person som jag tycker mkt om i alla fall det jag sett på tv. Och han är helt klart inne!!!!
Har ni någon aning.......Om jag ger lite ledtrådar.
Han är aktuelt i ett familje program på tv4
Hans efter namn har hans kolega med och är som en insket
Ja nu vet ni......

















ANDERS BAGGE!!!!!





Villken person!!Go och glad, kan man engelt beskriva Anders.
Och i Idol juryn, när det kommer in någon han gillar blir han som ett litet barn på julafton.
Man ser värkligen att han briner för musiken, och gud vad jag gillar människor som brinner för det dom gör!!
Så en guldmildaj för Anders Bagge!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0