This is it!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!

Har helgen varit bra??
Min helg har varit SLÖ med stora bokstäver.
Jag har sovit som gott som hela helgen eller i alla fall legat i sängen och glott på tv.
Igår så släpa mamma upp mig vid 3, JÄSP! ( jag som ville sova!)
Men jag var tvugen att äta XD Det måste man ju göra :)

Sen så var jag dyktig först damsög jag mitt rum sen plugga jag matte, ja ni läsate rätt jag PLUGGA MATTE!
Det gick bra, jag var duktig tyckte mamma :)

Jag vet inte om ni har hört detta så "sändes" Mj sista singel kl 6 imorsse, this is it.
Om ni inte lyssnat på den så gör det nu, den ee värt att lysna på, riktigt shön!
Inte som de flesta låtar han har gjort men den ee en shön avslapnings låt!
PS: Bio biljetterna har slapps!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har hört en liten snutt av den. Den är såå bra!

Men Michael Jacksons bästa låt är ju ändå They don't really care about us.

2009-10-15 @ 22:30:12
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0