Riverside!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!
Allt bra??
Själv sitter jag här framför datan och lyssnar på M.J och har det bra!!
Själva tanken på att det bara är 4 dagar kvar till Rybak-konserten gör mig super GLAD!

I alla fall idag har jag varit en sväng till Linköping med kompis, vi typ sprang igen som IKEA XD Fråga mig inte varför. Sen kolla vi lite på Ikano huset, och pizza.
Sen kom jag hem, kolla lite på datan och läsat smaskigt skavller...hihi.

Ska väll snart kolla på dagens avsnitt på Riverside!
Om någon har missat vad det är så är det:
En serie som visas i svtplay.
Ett avsnitt varje dag.
Det ahndlar om några ungdomar som på i Riverside.
Jag vet inte om man kan säga huvudpersonen, men i alla fall Kim från Andra Avenyn är med där.
Den rekomenderar jag!!
PS: man behöver inte ha kollat på Andra Avyn för att förstå.

Riverside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0