One of the best day ever!!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Nu kanske ni tänker men hallå du har glömt att skriva om en grej som hände den 21 okt halv 8 i Jönköping!
Nejdå vem kan glöma det?! Om man skulle så vet jag inte vad...
Bästa dan ever!!!!
Gu konserten va så bra, typiskt Rybak style!!
Öppnings numret var Oj kan inte beskriva i ord helt fantastiskt, synd att jag inte filma det så skulle kunna visa för er :/   Men men, Rybak vilken MAN, Love him!!
Jag och Jenny satt på 3:de raden längst fram i mitten!! Jag kunde nästan ta på han!
Det var en gång där han tog upp en tjej från publiken och sjöng värsta kärleks sången till henne, då blev jag smått arg om jag ska vara ärlig, hehe men Jenny då oj oj det kom nästan räk ur hennes näsa, haha.
Asså inget illa med mot tjejen, men man ville såklart att han skulle ta upp en av oss eller båda.

Men efteråt så stanade han kvar så man kunde få hans autograf.
Jag hade med mig min autograf-tröja som jag hade på mig på Skansen när jag ramlade på honom.
Så det fans redan en autograf på den så när det var min tur att få en autograf så sa Rybak:
- Men jag har ju redan skrivit där.
- Jag vet, jag samlar.
Rybak log sitt gulliga leende som bara Rybak kan le och sa:
- Vill du ha fler?
- Två, asså om du hinner.
Han skriver två och sen säger han:
- Ech du kan få en,till så du kan säga att du har varit på många konserter.

Var det inte super gulligt!! Blir glad bara av att tänka på det!!
Sen skulle vi ta kort och jag la min arm om hans ryg, musigt!! Han runt min. Okej det gjorde han med alla...
Sen var det Jennys tur hon fick autograf och ett kort.
Sen skulle vi gå men så viskade jag typ i hans öra och sa:
- Det var jag som ramlade på dig på Allsång på Skansen.
- Det gör ingenting.
Sen gav han mig en super mysig klem (kram på norska).
Och sa:
- Ha det!! ( ha det bra på norska)

Gu jag blev helt galen och bara sprang ut ur konsert hallen och skrek och hoppa!!
Asså ni får kalla mig galen, bara om ni vill :)

PS: ska se om jag kan ladda upp några bilder ni vet ju att min kamera ee lite knäpp...



Kommentarer
Postat av: Matilda

hihi jag har träffat han 6 gånger och han har sagt att han tyckr jag är väldigt söt ^^

2009-11-06 @ 10:18:34
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0