Hallå Ryssar hjälp mig!

Hejsan Hoppsan!!

Det finns en rysk folkvisa som jag bara ÄLSKAR, den ee så vacker.
Och  i ett klipp på youtube sjunger Rybak den, så vacker.
Han ee sååå söt när han pratar och sjunger på Ryska!
Äntligen har jag hittat översättningen till låten eller jag tror det i alla fal, låte som det.
Kan inte någon som kan ryska säga om övesätningen ee rätt eller fel.

Kupalinka Kupalinka
Dark is the night
Dark is the nicht
And where is your daughter

My daughter is in the garden
Roses she is weeding
Roses she is weeding
Her whit hands are bleeding

Flowers she is plucking
Garlands she is weaving
Garlands she is weaving
Tears she is weeping


Håll med om den ee vacker, börjar nästan gråta när jag hör den!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tack för ditt mattips men min pojkvän tog sig i kragen och gjorde potatis, kött och sås! Mums, Va har du ätit idag?

2009-10-09 @ 18:18:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja den är så vacker... Speciellt när the one and only, Gullegutten med stort G sjunger den på ryska!

2009-10-15 @ 22:32:25
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0