Först 3 sen 4 sen halv 5...

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!

Idag ee det måndag och ingen skola för mig idag! Jippi extra lång helg ee aldrig fel.
Men jag ska plugga snart. Jag tänkte plugga 3 sen 4 nu får det väll bli halv 5 senast!!
Ska göra lite grejer här på nätet sen kan jag plugga, jag vet att jag e mästaren på att skyta upp saker, ajabaja!

Tänkte ge er ett låt tips!
Dear mr presedent-Pink
Grymt bra låt I like it, det ee en gammal låt som ni förstår på texten...
Den ee ganska speciel för mig på nått sett, hörde den för nått år eller 2 och blev kär! Men viste ej vem som sjöng den. Men sen i Idol så sjöng ju Mariette den låten om jag inte mins fel, så nu ee jag super glad som har hittat den!
Lyssna på den! Grymt bra som sakt!

Pink en cool tjej!


Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

visst är den bra! kan lyssna på den 5 ggr i rad :s måste lyssna nu! haha :D

vad gör du för roligt då? :)

2009-10-05 @ 16:06:16
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-07 @ 20:44:04
Postat av: Jenny

Ja den är riktigt bra. Hade den på hjärnan hela dagen igår.

2009-10-15 @ 22:35:41
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0