En salig bladning.

Hejsa Hoppsan Alla BloggLäsare!!!

Upps, jag såg nu att sista inlägget skrev jag i onsdags!!Sorry.
Men i alla fall...

Nu ee jag i V-vik hos min mormor och ska v där hela helgen :)
Men jag vet ej om jag åker hem på söndag eller på måndag, nu tänker ni någ vadå på måndag, skola hallå.Nix vi har ledigt!! Jippi, men det ee studiedag så vi ska plugga...men jag ska försöka göra lite plugg i alla fall.

Igår så trodde jag hela dagen att det var i fredag, vilken besvilkelse, att jag upptäckte att det inte va det:/
Men jag trodde att jag skulle va hel slut ni idag när det var fredag, nej nej nu kändes det som detv va typ tisdag.Vad fel man kan tro/skänna Xd

Imorgn ska jag träffa min gulliga G-mormor!!
Det ska bli lite spänande, för just nu ee hon på ett hem (mellan sjukhuset och hemma) hon ee alltså för frisk för att va på sjukhuset och för sjuk för att va hemma :(

Just nu ser jag på tv, trädgårds fredags tror jag det hetar, mitt favo program...NOT Xd hahaha Nej men det ee min gulliga mormor som ser på det, men ska jag någ se hur det går i Idol.


Detta inlägg blev en salig blanning-inlägg! Ju nu vet ni lite om min vardag :)

Ha en trevlig helg alla gulliga blogg-läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0