En plan B

Hejsan Hoppsan Alla  Bloggläsare!!

Läget??
Själv  mår jag rätt bra faktist, förutom att jag har slarvatt bort en 500 hundring!! Ajaja baja, så nu ee jag typ pank rästen av månaden! Ja som hade tänkt kanske köpa ganska mkt saker om det finns på rybak konserten:/ Men jag har en plan B, ta lite från semesterpengarna! Ja vet att ja har lovat mig själv att aldrig ta där...
Men jag ee så illa tvungen.

Sista lektionen i skolan idag skulle halva tyska gruppen sjunga( jag går där).
När vi skulle sjunga, jag trodde jag skulle ramla ihopp på golvet eller nåt av skratt. Hahaha...
Alla killa börja trumma i bänkarna och tyå låta massa grejer, ja vet min klas ee GALEN!
Hulligan klass! haha nejdå men den kan va lite högljud ibland eller kanske inte lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0