En dag i en kundvagn på Ullared

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Sorry, sorry, sorry, sorry osv att jag inte har skrivit på jag vet inte ens hur längesen jag skrev!!
Men det är så att jag har haft MASSA saker och göra plus att jag är sjuk. Men jag håller på att bli frisk, najst va?!
I lördags var jag skit sjuk men jag var tvugen att gå upp kl 3 ja jag skämtar inte kl 3! För jag och Jenny skulle till Ullared XD Har ni varit där, i det där enorma jätte stora affären??
Inget att rekomenderas på en lördag och på en lönehelg, vi fick köra men Rygby taklingae och typ skrika ursäkta, ursäkta. Plus att jag var sjuk så jag var typ svimfärdig och att det var trångt gjorde ju inte saken bättre.
Så Jenny sa:
- Hoppa i vagnen.
Jag sa:
- Haha skojar du eller?
- Nej men seriöst jag kan köra dig!
- Den kommer välta.
- Nejdå.
Så jag hoppade i tro det eller ej jag fick plats!
Hahaha, det var faktist ganska kul, man fick lite blandade blickar och så, en del sa det ser skönt ut en del kolla på mig om jag trodde att jag var typ 3 år...det får man ta om man sitter i en kund vagn på Ullared.
Jag shoppade för ca 500 kr.
Jah shoppade tex:
En bälte
Melissa Horns CD
En party väska
Ett rosett-diadem
Massa pyssel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0