Cupcakes!

Hejsan Hoppsa Alla Blogg Läsare!!

Hoppas ni har haft en bra lördag, fast det va jätte dåligt väder!!Blää, regn regn blåst.
Det ska tydligen bli storm...det får vill väll se om det stämmer,hmm.

Idag har jag träffat min G-mormor. Vi fika lite och och hon blir så glad när vi kommer. Gu va jag blir glad att se henne glad!!
Det ee så kul att göra andra glada, tycker jag! :)
Le det smittar av sig. Ee ett bra ord-språk.

Jag har ätit tacos och äppelpaj, en rena svyllar dag!
Men det får man ha ibland, tycker jag. Men inte allt för ofta :P
Imorgon blir det någ ännu en ätar dag, vi ska baka cupcakes, MUMS. Och om har tagit en så tar man en till...

Vist ee dom här söööta. Kanske inte så här fina ska jag baka imorgon XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0