Twilight!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Sovit gott??

Det har i alla fall jag :)

Han inte skriva så mycket igår för att sen vid 4 stack jag till Jossan.
Och där så jag på Twilight, då kanske ni tänker vad är det med det då...
Men det var första gången om jag ska va helt ärlig!!
Ibörjan när den inte hade släpts på bio så trodde jag att det var en skräck film och jag hatar skräckisar!!
Men sen när Jossan hade sätt den och blev aldeles tokig, Jenny blev med tokig, Mickis me.
Då tyckte jag, att jag me skulle se den.
Och se om den värkligen är så bra som dom säger.
Men innan vi såg den viste jag ganska mycket om den får Jossan hade visat mig klipp och berätat typ hela filmen.
MEN gu va bra den var!!! Love it, Love it!!
Du kan jag värkligen förstå att typ halva världen ee som tokiga i Twilight!!
Men jag har bestämt mig för att bara se filmerna, ee för lat för att läsa XD

Om ni inte har sätt (som jag tror ni har gjort) så se den!!


Gulli gull!!

Så efter jag varit hos Jossan stack jag ner till Hemköp och köpte Frida, för där var det Twilight special!
Hehe.

PS: OFC har jag inte glömt bort min gulle gutt, jag drömde om honom inatt XD
Skit gullig dröm!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Eller hur, bästa filmen?? Slår nästan Harry Potter!

Fan att vi inte kan se tvåan på bio!! "Man måste visa leg..."

2009-11-15 @ 17:33:54
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0