Pizza eller inte pizza det är frågan.

Hejsan Hoppsan och glad första advebt, eller vad man säger.

Ska snart gå och köpa mat, blir någ pizza, fast jag ee inte så sugen.
Kommer inte på något annat, så det får det någ bli.
Som sakt så var gårdagen väldigt händelserik och rolig, ni kan ju läsa inlägget under så fattar ni, om ni inte redan har gjort det.
Sen gick jag och några kompisar på New Moon.
BRAAAAAAAAAAAA, satt typ och grät varje gång dom typ kysstes.
Och när Bella sa I love you och Edward svara med I love you too, så blev det bara för mycket.
Men jag klara hela filmen utan tårar, fast några gånger så typ drukna mina ögon i vatten Xd
Som det brukar vara i serier ni vet?


Kommentarer
Postat av: Milda

Kul att filmen va bra =)



Svar:Haha tack! jag personligen tycker inte jag va så duktig på just den låten kupalinka! jag lärde mig den ganska nyligen! men tack ändå! =) haha ja jag vill göre en duette med Rybak! det vore super kul! hihi ^^

2009-11-29 @ 18:51:30
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Jensan

Aaa New Moon=bästa filmen!!

2009-12-01 @ 17:10:59
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0