Önska mig lycka till!

Hejsan!!

Nu är jag hemma efter en "power Walk"
Eller det har jag varit ganska länge, men när jag kom hem var ja så trött att jag satte på en film.
Dagens film blev Kärleken chekar in, det var riktigt gullig och söt på alla sätt.

När jag och mamma gick "power Walk" så fick jag så himla ont i hälen, fick världens skoskav.
Men jag blev inte överaskad får alltid det när vi går.
Mamma och jag kom fram till att det berår på att jag för stora skor XD
Men nu har jag läk-plåster på, vi får hoppas att det går över snart, för det är ju inte alls kul att ha skoskav!

Jag som hade tänkt att gå på onsdag mee bajs, men jag kommer nog gå endå.
Har bestämt mig för att sätta igång och träna igen.
Har varit så lat i typ 1 år nu, så nu måste jag värkligen sätta ifart!!
För i sexan så tränade jag ca 3 gånger i veckan på friskis.
Jag tränade så hår att till och med en lärare sa åt mig att sluta...Hmm...
Men jag mådde ju skit bra och hade värsta bra kondisen.
Men sen blev jag sjuk i typ en vecka och sen sluta jag bläää.
Och nu har jag märkt att jag inte alls har någon bra kondis längre!
Så dax att sätta fart!
Önska mig lycka till, det behöver jag!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nejmen har du redan sett på den filmen???

2009-11-15 @ 17:31:35
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0