Ögon shoppa!

Hejsan!!

Nu har jag fått mat i magen och mår bra.
Men gu va jag ee shopping sugen vill köpa en hel ny garderob!! NU,NU,NU!
Men jag har ju inte pengar till att köpa en hel ny garderob...
Jag ee typ pank men på onsdag får jag 1500kr, men det ska ju räcka hela månaden.
Så jag kan ju inte shoppa kläder för allt, om jag själv skulle bestäma skulle jag köpa kläder för allt.
Men det går ju inte.
Om man inte har pengar så får man ögon shoppa.
Så det här har jag "köpt" från Monki idag.



Kommentarer
Postat av: Milda

aah jag vill också shoppa! men jag kan inte heller..för jag måste ha nästan allt till finlands resan och sen efter det måste jag spara till norge resan i februari..så jag hoppas jag får massa pengar i jul haha så jag kan köpa nya kläder ^^

2009-11-22 @ 20:06:37
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0