Mitt och Haris vackra samtal, hehe.

Hejsan Hoppsan!!

Skola idag då.
Seg som alla andra måndagar, men vi hade fys på idrott och det ee ju alltid kul (enligt mig).
Men jag och Jenny ramla hela tiden och slåg i våra knän...men.men.
Sen vad det boooring engelska men jag och Haris satt och snacka om ESC och idol, XD.
Måste bara lägg up et av våra samtal, du ee gullig du Haris.

- Gu va trött och varm jag ee, säger Haris.
- Oj då, säger jag.
- Gissa när jag somna igår?
- Vet ej.
- Kl 3.
- Oj va sent.
- Jag vet men jag kunde inte somna, Alen smsa mig.
- Stäng av telefonen då.
- Men jag laddade den...eller jajaja jag vet att man kan ladda den avstängd (fniss).
- Ja då jag gick och la mig skit tidigt i fredags.
- Jaha när då?
- 10.
- Oj, varför det?
- Jag var trött.
- Varför?
- Trött efter skolan.
- Är inte du en party girl?
- Haha nej då.
- Varför inte?
- Har inga festar jag kan gå på.
- Men om jag bjuder dig då.
- (fniss)
- Vågar du inte?
- Jodå.


Hahaha, jag vet att det var lite segt, men lite gulligt XD


Kommentarer
Postat av: Jensan

Fasen jag fick träningsverk efter den där gympan! Du var en värdig motståndare, måste jag erkänna...

2009-12-01 @ 17:10:05
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0