Í don´t will kratta more!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Idag var det ingen skola och det var lite nicet.
Men det var inte bara slö som gällde...
Vi fick den dagen att typ göra något så vi fick pengar som vi ska ge till cancer fonden.
Det ee ju skit bra!
Jag och Mickis kratta löv, fu bubblan ska ALDRIG i hela mitt liv kratta mer!!
Sen satte vi 40 lökar och det gick bra.
Men det började ju såklart regna, så vi typ dyngblöta när vi kom in.

Sen åkte jag hem, men jag inte derikt hem för jag och mamma skulle kolla på en lägenhet.
Och jag diggade den, jag som inte alls vill flytta, men den lägenheten var skit fin.
Så mamma har sakt ja, men det var en till som ville ha den så vi får se.
Om vi får så flyttar vi den 1 feb, men det är bara några kvarter bort från där vi bor nu.
Plus att jag får det närmare stan och skola, det ee ju skit bra!!


Kommentarer
Postat av: Milda

Svar: Jag fixade bloggen själv tillslut..jag satt och fixa och dona...det är bara att försöka ^^ tack för att du tyckte den va fin ^^



var det verkligen utsålt i stockholm? det va massa platser tomma där..

Ja men visst kan vi ses nästa gång han kommer hit. =)



Nu är det bara några veckor till jag får se honom igen! hihi ^^

2009-11-18 @ 18:21:18
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: buus

Och så får du ju närmare till lilla mig! :)

love

2009-11-19 @ 17:04:12
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0