Do ya think I´m sexy?

Hejsan!

Måste bara säga en sak:
När jag kom hem nyss, kollade jag på mobilen och jag hade fått ett sms från Jenny...
Och där står det:
OMG! Finaly Rybak goes bad boy!
Nästa gång du har datan på sö på:
Alexander Rybak - Do ya think I´m sexy?
Bästa låten och snyggaste  dansen...


Så precis efter jag läst det så springer jag till datan och sätter på den.
Går in på youtube och ser inslagget.
Naw, sååå söt han är, man får se en hel annan sida av honom lovar dig, gå in och kolla.
Men jag vet inte om jag är döv eller nått men jag hör inte när han sjunger Do ya...
Men han typ ligger i publiken och dom typ tar på han hahaha, det där lät ju lite...
Men blir så avis!!
För när jag och Jenny gick på hans konsert satt på stolar...
Men som tur är så kom han ut sen!

Sidan:
http://www.youtube.com/watch?v=l5Be_dU0n6I



A little bad boy!


Kommentarer
Postat av: Karoline

Ja okej, men skicka den när du är klar!;) Använd den tid du behöver!

2009-11-17 @ 20:21:33
URL: http://karrougla.blogg.no
Postat av: Milda

Sjöng han inte den på konserten du va på??

I stockholm sjöng han den! haha han höll mig i handen då haha! as sött! Jag skrattade ihjäl mig.

Fast han sjöng den inte i göteborg och där va det också stolar så han kanske tänkte att det inte skulle blitt sånt drag om han sjöng den på ett ställe där folk bara satt :P



och som svar på din kommentar.

Synd att du inte vet hur jag ska göra..jag har hur dålig som helst på det där med datorer över huvudtaget haha! så tyvärr vet jag inte hur du ska göra med bilden..kanske lägga in en ny länk till en ny bild där man redigerar sin design..jag vet inte =/

2009-11-18 @ 01:14:38
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA!!!

2009-11-18 @ 09:26:40
Postat av: Jenny

Visst var den bra?? "If ya want my body and you think I'm sexy..."

2009-11-19 @ 22:22:38
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0