Dagens köp:

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Idag har dagen faktist inte varit tråkig, äntligen, säger jag bara!!!
Dagen har varit bra därför att jag har varit ledig ida!!
Det är ju aldrig fel att vara ledig,lixom.
Men det var ju studiedag, så lite skoljobb gjorde jag ju, såklart.

Sen gick jag och mamma en sväng på stan.
Såklart ville jag ha typ hundra saker, men mamma är på mig hela tiden att jag bara ska köpa saker jag behöver.
Och det är ju bra att hon säger så, men ibland vill jag bara skrika, du vet väll inte vad jag behöver!!
Men det gör jag inte, för att jag vet att hon bara vill mitt bästa.
Men mamma har sakt att jag behöver en ny plånbok och det har ju hon rätt i.
Så dagens köp blev denna söta plånbok:

129:-
Från Åhléns
vad tycks??


Kommentarer
Postat av: Jennie

Skitsnygg!

2009-11-15 @ 17:43:29
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0