Sorry...

Hejsan hoppsan alla blogg läsare!


Nu på sommaren kommer det va lite slappt på bloggen..med det menar jag att jag kanske inte alltid förljer bloggschemat, jag inte alltid skriver..det berårå på att jag är ute mkt och inte hinner och att jag tycker att ni min söta bloggläsare ska vara ute!!!

Jag kan räkomendera en film i alla fall, för det är ju film mys idag.
Veckans film blir såklart the Proposal!!!!
Skratta hela filmen, precis hela FILMEN!!!!
Skit i den dåliga kretiken den har fott, se den!!!! SÅ bra!!



I höst kommer jag skriva varaje dag, bättre, och förlja schemat!!

Ha en fortsatt trevlig sommar<3


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Har precis bokat biljetter. Mamma och jag ska se den i kväll.

2009-07-02 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0