Solglases....

Ni kanske kommer att märka att jag är galen i solglasögon...hihi
Och nu måste jag lägga ut några.....
Som jag själv tycker ee coola och snygga<3
Och de här också från Chique.se






Endast 129 kr!
Vita solglasögon med silver ditaljer på sidorna.
Mkt mkt snygga!
Passar till söta blommkläningar.





De också för 129 kr!
Passar till den lite mer coola stilen.
Kanske till bara slitna jeans-kortbyxor och en vit t-tröja med något coolt tryck.Tips på trörjor med colla tryck, det finns många fina på gina.





249 kr
Var bar tvugen att lägga ut dessa snygga, blev nästan lite kär.......
De ser typ lika dana i formen som mina rosa som jag har....
Den modelen är så RÄÄT
Om man inte vet villka glasögon man ska satsa på så tycker jag såna här, i alla fall i den formen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0