Roliga sko.....

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!

Nu har jag sett på film, det blev som jag sa, I taket lyser stjärnorna.
Den är såå bra<3 Nu har jag sätt den 2 gånger och det kommer säkert bli fler:)


Men nu sitter jag vi data.....
Har lite tråkigt så jag tänkte kolla lite på kläder gick in på nelly, där har de fina kläder.
Men så såg jag på lustiga skor, först tänkte jag men hur man ha på sig dom men sen fatta jag!! Vist ee jag smart, det lyser en lampa över mitt huvud nu, hehe Xd
Nu kommer en lite bild, på de roliga skorna:
Den blev vist lite suddig, men om ni vill se störe bild ee det bara gå in på Nelly.com
Nu gör jag lite reklam också, hehe
Kan jag få lite pengar tack..........
Ne jag bara skoja haha
Lr varför inte XD

Kommer kanske lite mer sommarklädestips, vi får väll se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0