Inne och ute lista

Som varje fredag hädanefter ska jag skriva min veckans inne och ute lista!!



Inne:

1.
Alla glada studenter.
Som skojar till stämnigen. Jag blir bara så glad av alla flak som är fylda av glada och festsugna studenter.
Alla som säger att dom stör släng er i väggem! Det är bara en vecka dom håller på så här låt dom, kan dom inte få en yka liten vecka efter alla år i skolan?
Hurra Hurra till alla studenter

2. Alexander Rybaks CD.
Så bra bra bra den är!!
Jag har inte köpt den än men jag har lystnat på den på nätet.
Man hör hur lycklig och glad han är... man ser hans söta liende.
Musik gör så att man inte kan sitta stilla..... En super duper bra CD om man är ledsen!!! Och glad för den delen!
Vadå smurf hits???

3.Sommarlov:
Jag måste ju såklart ha sommarlov på min lista denna vecka!
Efter ett långt plugg år så är vi värda ett skönt långt sommarlov!!
Jag säger bara en sak:
Jippi!!!





Ute:

1. Dåligt väder
Jajaja, jag vet att sommaren i sverige inte alltid lovar bra väder...
Men nu när man äntlgen har sommarlov, så här första dagen....Hade jag kust att ta på mig kort byxor och linne och springa ut barfota, och gå och bada!
Nehe då regnar det och blåse.
Skit väder!!

2.Paris Hilton
Har ni sett på hennes nya program, Paris Hilton my new BFF?
Där letar hon efter sin nya bästis, man bara hallå hur tänker du nu...
Vadå hitta en bästis genom ett TV program.Ne du tack endå!
Hon hade till och med hyrt in stylister bara för att styla deltagarna
- Min bästis måste vara snygg! Paris
OMG!!!
Jag tycker att Paris har gjort sitt nu!
Gör ett upphål och kom tillbaka när du har något vättigt att göra......

3. Vakna till the vocie
Jag bara ÄLSKAR det programet!
Jag jag kommer så sakna det under sommaren BLÄÄÄÄÄÄ
Vist det går på radio men jag bor ej där det sets i radio och jag orkar inte sitta och lysna på det på datan hela dagrna. Jag vill se på det!!!! :(
Nu måste jag vänta enda till hösten :(



Kommentarer
Postat av: felfel

Hatar paris hilton hon är veeerrrrkklliiggeenn uteeeee

2009-06-12 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0