God natt

Hejsan hoppsan alla blog läsare!

Nu ee klockan 8 min över 12 och jag är väldigt trött men först ska jag någ se lite på Tzatsiki, den filmen ee så gullig, hih
Men sen måste jag sova, skulle kunna sova nu men men, och fråga mig inte varför jag inte ska sova nu........
Hoppsa ni diggar mina sommartips och mer ska det bli :)
Skulle nästan kunna känna pengar på att göra reklam, men men ....
min blogg ee ju inte så stor nu, men ni får jätte gärna hjälpa till så den blir stor, hehe :)
Imorgon blir det att fika på stan med Malin, kul,kul...längesen jag va med henne.men jag hälsade på henne på Lindex idag för hon sommarjobbar där, så sööt hon ee min lilla syster com inte ee dyster, hehe:)
Nu ska jag rätta mig själv, hon ee inte liten då, hon ska gå ut nästa år:)
Men det blir gulligare att säga så, hihi
Och sen på kvällen ska jag och Anna(en av mina kussar) åka hem till mig, det ska bli kul vi ska shoppa, grilla, bada och massa anat skoj<3
Ska bli rätt skönt att komma hem...jag har inte varit borta så länga men men...ändå:)

Nu ska jag se på film.....
God natt på alla bloggläsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0