En sovsäck för dig som rör på dig i sömnen!

Tjabba tjena hallo!!

Klickade mig runt litte på sajten coolstaff, en hemsida som jag rekomenderar om man vill ha sig ett litet gott skratt...Finns många roliga saker, smarta saker okcså...

Jag hittade en sovsäck, då tänker ni oo vao, en sovsäck, vad coolt, haha jätte(eroniskt) har hon aldrig sätt en sovsäck.
Men nu ska jag berätta för er den här sovsäcken är inte som alla andra..skit samma jag lägger ut en bild så fattar ni bättre.


Vist är den cool!
Fast jag tror jag gillar de vanliga sovsäckarna bätter....Fast det är ju bara min osikt det finns säker många där ute som älskar den nya sovsäcken!
Det är en smart idé!


Kommentarer
Postat av: my

haha,skum...:)

2009-06-30 @ 13:40:40
Postat av: Jenny N

A de var lite coola. Jag gillar nog också de gamla bättre. De där ser ju ut som ett par väldigt tjocka pyjamasar.



2009-07-02 @ 13:59:38
Postat av: is

ahha, så rolig, och bra säkert har du den D:?

2009-07-05 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0