En månad kvar.....

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!!

Nu kan jag skriva lite :)

Idag har det varit piss väder igen BLÄÄÄ...kan inte inte sluta nu, det e ju sommar:/
Såklart är det inte jätte jätte varmt i sverige på sommaren, men nu får det räcka tycker man...vill bli brun:/
Jajaja ingen bråska långt kvar till tråk skolan börjar igen:)
Jag tänker så att det ingen fara nu att jag ej blir brun, jag ska ju snart snart å snart en månad i alla fall till Spanien!! Jippi JIPPI!!! Gu va jag längtar!!


Men jag har i alla fall badat idag, hehe badat kanske inte man kan säga, jag har doppat mig om jag ska vara heöt sann :)
Det va jätte jätte KALLT....
Det va mina tokiga kusinernas förslag...hehehe... Ja nu ee dom här !!! kul kul
Men dom bor ej här hos mormor, de bor i G-mormors gammla lilla stuga....för de skulle inte få plats om de bodde här lixom haha det ee 6 perssoner:)

OJJ ee klockan redan halv 10 hihi upps, börjar bli litte trött "jäsp"

Ja. det har inte hänt så mkt idag, som vanligt :/ spelat sims, kalla mig sims nörd om ni vill :/ men det ee ju nytt :)
Plus det som ee lite kul på sims ee att man kan göra så att simmarna ee vegetarianer, det ee ju bra hihi!!

Jag har käkat hemjord pizza också, mumsmums, sett på tecknat hehe lite kul, Bondgården tror jag den heter, det va lite knasig, vet inte om jag tyckte den va bra lr inte det får 2 i betyg från mig.............


God Natt! sov så gott och dröm sött <3


Kommentarer
Postat av: din syster is

Gud vad bra du har gjort den här veckan men just den här dagen blev det så jävla bra xD snyggt M:san! ;D

2009-06-19 @ 09:38:06
Postat av: Zahra

Hej på dig Majken! cool blogg;D kommer läsa den varje dag=) pssst; jag är också en sims-nörd! haha

2009-06-19 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0