Do it good!

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare! Idag har jag solat, kanske inte va på mitt vakraste humör idag, alla har sina dåliga dagar. Så jag åkte hem innan mamma, orkade inte sola mer.... Solade så mkt igår så jag blev röd på låren för första gången, brukar ALDRIG bli röd, nån gång måste va den första säg hahaha nejdå :) Så jag kan knapt sitta XD får stå att sova.........Det fick ja göra.


















Hhaha skojja bara det gock bra att sova.....Ee lite trött...då blir jag lätt flumig. Flumig är kul, tycker jag. Jag håller med det här inlägget va lite...hm..hm..hm,,,









FLUMIGT......
Nej nu får jag sluta innan det blir änu dåligare, jag låvar det är bara idag det blev dåligt.........
Hahahaha dåligt måste inte alltid bli dåligt...Det va lite skum förklaring, men om ni tänker efter så fattar ni.
T.e.x detta inlägget kanske får någon att skratta som är ledsen och det  är ju bra:)
Det kanske inte alltid blir som man tänkt sig, men istället för att skrika och bråka om att det blev dåligt så tänk på vad som händer istället, istället.......
Man kanske inte kunde åka utomlands i år och fick stanna hemma........
Men istället kanske man hittar sitt livs kärlek, då kan du tänka hur bra det dåliga blev........
Det här pomener om en låt jag har skrivit.
Lookt at the bad things and do it good.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0