Diktar Onsdag!!

Hejsan hoppsan alla blogg läsare!!

Villket väder. villket väder säger jag bara, skit!!!!
Har varit på stan och shoppat lite, det blev en väska från Monki 50 kr på rean, en bluse på Monki på rean 150 kr, ögonskugga från viva la diva....... Biligt!!!
Så nu ee jag bakn XD haha... men får pengar imorgon...yesss!
Blir att se på bio imorgon kulkul<3
Så lustigt att bio kan va så kul...
Det blir att se The Propsal...den värkar bra!!


Diktar Onsdag!!
När drömmarna om fred tar slut
Vad ska man drömma om då?
Om man fick välja
Skulle jag drömma om dig

När livet tar slut
Vart hamnar man då?
Om man fick välja
Skulle jag va med dig


Av: Veggotallrik


Kanske inte en av de bästa med jag gillar den starkt!! <3
Hehehe.......Nästa poet är jag!!!
Hahaha ne nu ska jag inte va en ogoist, men det är kul, så testa du med!!!
Nu lät jag som någon tv-shopp grej..haha

Ne men nu måste jag logga ut...ska va med min kusse nu, God Natt
Ha det BÄst ingen protest<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0