Blixt och dunder villken dag!

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare..

Från igår tills idag har 3 av mina kussar sovit här, skit kul.
Igår kväll satt vi uppt typ halva natten och körde Rappa Kalja( ett bräd spel)
Skit kul satt och garva hela tin XD
Sen så vakna vi svin tidigt typ vid 10 snark.........
Vi gick upp å käka lite, sen va det slapp och bad hela dan!( haha det va ju ett rim ju, gu va jag ee duktig (a) )
Sen sklle vi spela Rappa Kalja igen då började det blixtra och dundra.
Så vi fick springa och dra ut alla kontakte, det gick på typ 3 sec, alla bara sprang åt varsit håll och kussarna satt och bara typ vad händer hehehe :)
Sen förtsatte vi spela, men det åska hela tin och helt plösligt så typ knastrade det till över mitt huvud skti lskigt sen så brakade det till i taket över oss, fy.... vad läskigt, det kändes som hela huset skulle rasa ihopp alla fick typ hjärtatack!!!!
Inte mer med det ( lr vad man säger) så luktade det bränt :/ scarry !!!!
Men vi hittade inte vad som hade hänt............

Sen va det mer slapp och bad hela dan hehehe :D

Nu sk vi har film mys snart, vi ska se I taket lyser stjärnorna tror jag. Den ee bra !!!
Men ja vet inte om jag har lsut att se på film men,men vi får väll se, annars sitter jag här vid datan hehe........

Men det får ha det så bra så hörs vi förhöpnings vis imorgon, men det tror jag, ja hinner ofta smita iväg en liten stund och skriva :)
KRAM til ALLA


Kommentarer
Postat av: is

så sööt du ee majken <33



Det har varit en bra dag ;) men ville du inte se på film? =)

2009-06-20 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0