Spanien

Hejsan Hoppsan alla blogglasare!!

Nu ee jag i Spanien, jippi jippi:)
Solen skener och jag har det toppen!
Jag har varit har i lite midre an 3 dagar och vi har solat,badat och shoppat!!
Vagorna ar enorma da menar jag varkligen enorma ca 1 menter och 60 centermeter.
Solglasen jag har kopt ar, ett par ee rosa med svart rander och de andra ar svarta med blatt langst upp, mkt fina..kommer bilder nar jag ee hemme igen om ca 2 veckor:)
Det kommer ocksa bilder fran stranden och staden och lite till.....

Under ca tva dagar i Spanien har jag kommit till den asikten att norrman ar j¨vligt snygga!!!
Pa vart hotel bor det en och han ar sa fin O.M.g Xd hahaha
Men nu far jag inte skriva om det for det kommer bli lite trokigt plus att folk kan lasa vad jag skriver alltsa pa hotelet datan ar pa en valdigt oppen plats, :O

Men nu har jag bara 6 min kvar sa jag far vall avrunda detta Spanien in lagg.
Det ar inte sakert att det kommer bli mer inlagg for det ar lite trakigt att sita vid datan nar det ar sa fint vader, data kan man lixom gora hemma:)
Som sakt nar jag kommer hem ska jag lagga upp bilder:)

En liten sak till e att jag fyller ar snartm hihi, det trakiga ee att jag fyller den dan vi aker hem, bra planerat XD hahaha men mamma sa att vi skulle fira pa natten:)
Ni som inte vet fyller jag 1/8
men nu sager jag hejda innan datan slocknar och detta inlagg forsvinner!
Hoppas nu har det bra sp hors vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0