Eko cool tröja!!

Jajajajajaja ja vet att jag inte skulle lägga ut mer t-tröjor men jag hittade en jätte nicig tröja, så jag ee tvugen att lägga ut den,MEN den kommer inte från samma sajt den kommer i från http://www.spreadshirt.net
Det som är bra med den det är att den är ekologisk, det är ju aldrig fel!
En sak till som är kul det är att jag är brunett och jag ska troligen färga håret snart och det blir till inte villken färg som helt utan BLONT, hihi.
Ska inte färga till ljus blont(nästan vitt), jag ska färga till lite mer år mörk blont men endå blont,ungefär som Lauren i the hills, om ni förstår vad jag menar.
Slut chattat om mitt hår nu kommer tröjan!
Trumvirväl tack
bom,bom,boooooooommm!!!!
Hihihi vad jag är rolig :)



Nu när jag ser på tröjan kanske jag inte ska färga håret, lr hihi jag vet inte vi får se, man kan ju alltid färga till baka!
Har alltid varit rädd för att färga håret, inte för att jag vet varför, man kan ju alltid färga tillbaka som sakt va!
Vad lilgammal jag lät nu då hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0