The Hills galen!!!

Jaaaaaaaaaaaag eee galen!!
Asså på ett bra sätt.
Kolla in på http://kenzas.se/ blogg som jag brukar göra, som ni vet.
Rulla ner och vad står det där jo tävling-the hills.
Galen.com!!!
Man kan vinna en box, och snacka vad jag har letat efter en sån då.
Måste bara vinna!
Såklart finns det många som vill vinna en såndan box, The Hills är ju typ den bästa serien som finns!!
Lauren och Whit är till och med två av mina förbilder!!
Men jag måste bara ha den!! Ego varning...
Så vi får väll hoppas, hoppas, hoppas...att det blir jag som får en av dom 15 boxarna!

Skit i min dag!!! Orkar inte skriva nu när jag ee så spänd, vill värkligen vinna!


  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0