Go Disney Chanel!

Hejsan Hoppsan, eller ska jag säga god natt?
Kl är 23:30 och jag och Jenny såg nyss något knäppt på disney chanel.
Jag börjar i alla fall bli trött XD
Jenny var det förut men nu värkar hon ganska vaken, sitter med ögonen öppna framför Disney chanel XD
Vi har i alla fall ätit våfflor med grädde och sylt, mums mums.
Men våran teroi är att vi ska ju ändå åka skriskor imorgon!
Men efter nyår så då ska vi borja träna Xd Få se hur det går...
Nej då men det kommer gå skit bra!! Jag lovar er.
Men nu ska vi se på Ersättarna...Jennys nya favorit program.
Men nu ligger hon bakom min rygg och läser en tysk Twilight tidning och skrattar åt tv:n.
Hon har precis "klurat" ut att Kristen S röker XD
" Hade nästan kunnat tro det "




Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Haha, märkte hon NU att det pogrammet existerade? :D ;P

2009-12-30 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0