En måndag med förväntan...

Hejsan Hoppsan!!

Sooory att det har blivet ganska dåligt med blogg inlägg.
Igår hade jag teater och var trött efter.
Idag gick jag till skolan men kom hem efter första lektionen, för jag mådde inte bra.
Så jag har bara legat i sängen och kollat på Twilight hela dan.

Ni kanske undrar hur det gick med mig och Rybak dvdn??
Så här var det:
I måndags tog jag cykeln ner till Åhlens och som Milda sa så fans den inte där.
Fråga om det fans någon annan stans, dom sa kanske på Media Markt.
Så jag fick en dum idé att cykla dit, det är kanske ca 7km till MM från Åhlens.
Men Men, jag gillar att cykla och själv tycker jag inte det ee så lång.
Men jag hade bara åkt några minuter, så hoppa kendjan, Kul, not.
Och sån kan inte jag fixa.
Fast jag var ganska nära mitt hem så vestämde jag mig för att gå.
Ville verkligen ha den dvd!
Men så gick jag förbi ett trevligt par, fråga om dom kunde hjälpa mig.
Dom var jätte snälla och hjälpte mig.
Så jag kunde fortsätte.
När jag väl kommit fram, så har OFC inte dom den!
Fråga dom om dom viste om någon annan skulle kunna ha.
Skivlagret sa dom, och det ee ganska nära, så jag åkte dit.
Men han sa: Ne, den släpps på ons(idag)
Fatta att jag blev arg, jag bara: Nej, den släpps idag, det står det på Rybaks sida.
Svar: hmm men alla våra butiker får in den på ons.
Var nära på att säga "kyss mig i arslet" men lät bli.
Så jag fick åka hem utan någon dvd.
Och jag ska någ köpa den i helgen eller imorgon...


Kommentarer
Postat av: Jensan

Jag ska inte kalla dig desperat, du är bara...Jo, du är desperat=)

2009-12-05 @ 14:56:07
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0