En bra söndag, kors i taket.

Hejsan Hoppsan!!

Idag är det söndag och jag brukar vanlighets inte tycka om söndagar, men idag gör jag det.
Jag vet inte riktigt varför, för jag pluggar just nu...Hm...men det är faktist ganska kul.
Ja, ni läste rätt jag tycker om att plugga, eller ja i alla fall idag.
Just nu håller jag på att göra två uppgifter från ett prov som jag skulle skriva lite mer på för att få VG.
Så vi får väll hoppas att jag får VG på det här momentet.
Jag har också skrivit klart min novell i svenskan som ska vara inne på tisdag.
Framsidan blev jätte fin tyckte jag, novellen blev väll bra men jag har tagit ganska mycket från Twilight.
Men om jag ska vara ärlig så tänkte jag faktist inte jätte på mycket på Twilight när jag skrev den.
Men jag hade väll pratat för mycket om Twilight så det satt fast i huvudet.
Men nu ska jag fortsätta och skriva på provet.
Sen vid 4 kommer Jenny och hämter mig för vi ska till stallet, idag igen :)
Dom har lucia firande där, så jag ska kolla på när mina söta vänner rider.


Här är framsidan till novellen:)
Vad tycks?
Själv tycker jag den blev fin.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefin!

2009-12-13 @ 14:47:47
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0