Efterfest på eran balkong...

Hejsan Hoppsan!!

Jag har inte kunat/hunit skriva för igår var det julavslutning och efter var det efterfest hos Jossan med tjerna.
Det var super kul och super mysigt.
Vi spela Lets Dance, hahaha gu va kul, Jenny skulle dansa quikstep(stavning)
Trodde jag skulle garva sönder mig, hahah!
Sen körde vi med Andra Ord.
Bea skulle förklara sweeney todd, haha så j*vla kul.
Först raka hon sig, sen skar hon sig, sen pling paj, hahaha!
Sen såg vi på Tomten är far till alla barn, en riktig jul film.
Och så somna vi runt 2, tror jag.
Men jag låg och frös som bara den, så gott sov jag ej.
Jag och Jenny blev väkta av Beas j*kla mobil som ringde halv 7!!
Och sen ringde den efter 3 min igen!! Alarm skit!
Men kvällen/natten var skit kul!!
Älskar er min som Bitches!

Och nu i helgen ska jag och mamma fira mini jul.
Mamma jobbar ju på julafton och då ska jag va hos mormor.


Kommentarer
Postat av: Jensan

Haha aa jag älskar Let´s dance! Så jäkla svårt!

2009-12-20 @ 13:39:51
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0