Calle och jag kramades hela natten...

Hejsan Hoppsan!!

Nu är jag hemma efter en lång,jobbig men kul dag.
Mina ben värker efter skriskon, men det var skit kul.
Jag kan faktist åka, det kan man inte tror när jag snubblar hela tiden.
Jag och Jenny blev super sugna på blåbersoppa så vi gick och köpte lite, mums.
Sen vid 4 gick vid ner till stan skulle möta Jossan halv 5.
Gick och stälde oss där Calle och Erik skulle sjunga sen kom Bea-bus.

Det var ju signering efter, men jag ee typ pank så jag kunde inte köpa Calles cd:/
Men Jossan syrra hade en och hon skulle gå så jag fick "signera" den åt henne XD
Ville ha en kram av Erik, men hade ju inget han kunde skriva på.
Men Jossan hade sin autograf tröja med sig, så jag fick låna den.
Men Erik blev lite förvirrad när jag bar gick utan tröja, han ba vems är det?? haha.
Sen kom jag till Calle, han är juuuuu såååååååååå snygg, grrrr!
Han ba: Hu är det med dig då (med sin söta dialekt).
Jag: bara bra, själv då?
Han: bra.
Jag: kan jag få en kram.
Han: såklart
Men då kom det en som jobbade där och bad om 2 autografer till 2 tjejer, så han sa typ förlåt.
Men sen fick jag min mysiga underbara KRAM, vi kramdes jätte länge, så mysigt<3
Kunde krama han hela natten XD


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi fick kram av Erik =)

Så liten och smal han är!

2010-01-02 @ 12:12:39
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0