Sorry...

Hejsan Hoppsan Alla BloggLäsare!!

Idag kan jag tyvär inte blogg så mkt, detta inlägg blir allt för i dag :(
För jag ska va med Mickis(en vän) hela dagen vi ska bada och sen ska jag sova över hos henne.
Så sorry..... men sen när jag kommer hem imorgon ska jag fösöka lägga in nått inlägg för på kvällen ska jag och mamma äntligen gå på bio!! Vi ska se Sommar med Göran, den värkar jätte rolig, ni får gärna säga vad ni tycker om den alltså om ni har sett den, lr det va självklart haha:)
Villken dålig humor jag har nu, det ee bara för jag ee lite trött...SNARK.....JÄSP!
Vakna halv 7 och var typ skit pigg, så det tåg typ mer än en timme att somna om sen vakna jag vid 9 typ, BLÄÄÄ
Men jag han i alla fall se det sista avsnitte av Blue Water High.....Psst vist är kill.chotchen(stavning) skit söööööööt!!!Han är längst upp till vänster!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Ska se sommaren med göran eller brüno på lördag (:

2009-08-13 @ 17:28:51
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Alma

Vah fin blogg du har ! :) <333

2009-08-15 @ 22:18:33
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0