En rolig So lektion...

Hejsan hoppsan alla blogg läsare!

Idag är det fredag,jippi jippi jihu va kul.Äntligen helg!Igentligen är det inte så mkt äntligen för veckan har gott otroligt fort har knapt hängt med...
Men idag på sista lektionen så var jag så himla trött att jag la mig med huvudet mot bänken och höl nästan på att somna Xd Fast våran lärare kom fram och fråga hur det va med mig...Då sa jag att jag var trött, hon svarde med att hon också va trött men jag skulle försöka...och det lyckade jag med såklart...NOT!! hahaha.
Jag fick världens garv atack med haha fy bubblan vad jag garva alla bara kollade på mig haha så kan jag bli när jag ee tröt, Men Jossan sa något otroligt roligt det kanske inte låter så roligt om man beraättar det men det va jäkligt kul om man var med om det, ska försöka berätta.
Det är så att i So boken ganska långt bak så finns det en skit snygg kille (inte Rybak) och han ee typ naken men man ser inte jag ni vet vad.
Jossan tar ifrån mig boken för jag har suttit och kollat på honom väldigt länga.
-Ge hit min man,säger jag
Jossan ger till baka den.
- Det är äntligen kul med so, säger jag och kollad på honom Xd
-Jag får en sån energi,styrka,kraft, isnperation till att....., säger jag med en lärande ton
- Göra barn, säger Jossan helt plösligt från ingen stans.
OMG va jag garva hahaha det va typ det roligaste på hela letionen, och jag fick en jätte konstigt skratt hahhaa kan fortfarande skratta åt den stunden.
Förlåt min snuskiga humär där, men jag lovar jag ee inte sån,jo bara när jag ee riktigt trött, som den lektionen.
Ni får tycka det var skit onådigt att jag skrev det på min blogg, men det tyckte inte jag så så det SÅ!

Men nu ska jag iväg och köpa grönsaker och godis sen blri det mys framför kristalen ikväll. Om ni inte viste det så ee jag helt såld för galor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0