BAJS!!!AHHHHHHHHHHHHHH

Hejsan Hoppsan alla bloggläsare!!

Nu är jag hemme, lr det har jag varit ganska länge nu, men jag har ej haft tid att blogg :(
Men nu är jag här!!!!
Jag tänkte lägga upp några bilder från spanien idag:) Tänkte jag skulle vore lite kul, men men vad händer då jooo jag kan inte lägga in bilderna på datan AHHHHHHHHHHHHHHHHH vad arg jag blir!!!!!!!!!!!!!!
Det står att det inte går då blir jag sååååå arg och känner mig så korkad när jag inte ens kan lägga in bilderna och jag har kollat runt lite och inte hittar vad felet är!!!!!!!
Guuu vad less jag blir på skiten!!!!
Förlåt att jag lägger allt över er och skriver allt detta i min blogg :(
Men jag som tyckte du skulle va bra att blogg om min resa nu, idag........
SORRY
Jag får väll testa nån annan gång, nu kan ja ju inte lova att bilderna kommer upp på bloggen men jag LOVAR att jag ska försöka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0